Thursday, April 7, 2011

saya dah habis study...weeee;)

Tanggal 31 March 2011...berakhirlah peperiksaan akhir saya pada sem ni...iaitu pada akhir sem di tahun terakihr.....
Dan secara rasminya....tamatlah sudah sesi pembelajaran aku di UNITEN Muadzam Shah selama 3 tahun..hehehe....em,lelah jugak la nk habiskan degree ni...macam-macam rintangan dilalui...*chewahh ayat nk skema je*..hahaha!
Dulu, masa mula-mula sampai muadzam,selalu kata banadr ni xde ape-ape..boring...kalau weekend xde aktiviti nk buat!.....tp,bila dah nk abis...memang terasa sayu sgt nak tinggalkan bandar yg bagi seribu satu kenangan....
kat sini,mula mengenali kehidupan,keseronokan,kesedihan..macam2 laa...3 tahun kt sini mengajar aku erti kehidupan yg sebenar.juge erti persahabatan....
memang suatu hari nanti even sekarang pun, aku merindui bandar kecil ini dan juge UNITEN....
rindu nk pegi kelas,rindu nk lunch ngn kawan2,rindu nk merayap2 kt kampus,rindu nk pusing roundabout.haha...semualah....

persahabatan yang tercipta kat sini meninggalkan momen2 yg sgt tak boleh dilupakan....especially kawan2 yg amik course Human Resource Management!...love korng!..

p/s:...aku syg korang sgt2...n i already miss all of u!...

No comments:

Post a Comment