Tuesday, June 23, 2009

reunion 2009


Pada 20.6.2009,aku dan kawan2 sekolah lama aq..SMK Temerloh Jaya,telah mengadakan reunion.Kami sepakat buat reunion itu di Taman Tasik Temerloh..Hm,ada la dalam 16 org yang datang untuk memeriahkan majlis.

Best jugak bile dapat berkumpul ramai2 macam ni.hehehe..boleh imbau kenangan2 mase skolah dulu..ada jgk la xtvt yang kami buat.Aku adalah antara ajk majlis pd hari itu.Antara xtvt yg kitaorg buat ialah main ambil getah guna straw,kutip kacang guna chopstick n teka perkataan.Memang happening giler r walaupun x sume yg dpt join.

Dan kalau nk tahu,kumpulan aku la yg jd juara keseluruhan..amacam terer x kami..??hahaha..antara anggota kumpulan aku adalah fathul(selaku ketua kumpulan),zaini,abahar,shikin n aku..kumpulan kitaorg mmg hebat la..rocks!!!

Sebelum majlis tamat,kami ad buat undian ttg siapa yg bakal mnjadi prince n princess of the day...Dan pemenangnya ialah fairudin n fadhilah..tahniah!! padan la tu f sme f...Lepas tu pulak,kteorg buat sesi tukar hadiah..sume dpt hadiah..n aku dpt hadiah paling besar dr yg lain...
Mulanya,rase mcm best la da dpt hadiah paling besar,tp bile da buka kotak 2 penuh dengan sampah..hm,patutla berat..hahaha
Hadiah yg aku dpt ialah dua buku agama n 2 cawan hiasan yg kecik..tp,comel...
mmg hampeh tol diaorg wt aku cmni..hahaha...papepun thanks to harith coz sbb ko la aku dpt hadiah besar ko tu..hahaha

Hm,walau bagaimanapun reunion ni tetep berlangsung dgn meriah dan jayanya...mmg best gler...sape2 yg tak dpt join tu,jgn jelous..hahaha
lain kali kita buat lg k...
And to all my friends,FRIENSHIP

1 comment:

  1. oooo....
    snyp2 je dier yer..
    sek bek ad blog taw gak p'kmbgn..huhu..

    result bl kua ek?

    ReplyDelete